ආදරණීය වරදකරු...

Saturday, July 30, 2011


එක කලෙක
පෙම් කලෙමි
නුබ මගේමැයි සිතා
නුබට මගෙන් තොර ලොවක්
නැත සිතා
එනමුත්....
මම වැරදිය
ඒ දන්නේ දැන්ය..
නුබට මට වඩා
වටින්නේ
කොහෙවත් නැති
කෙහෙම්මලක් බව
පසක්වන විට......
දැන් 
බොහෝ ප්‍රමාදය...
අනේ
මට
සමාවෙයන්
මම
කරේ
වැරැද්දක්
කරකාර බැදගෙන
නුබව
මම කරේ
වැරැද්දක්....

5 ක් අදහස් පළකරලා. ඔයත් මොනා හරි කියලම යන්න:

දිනුක ජයකොඩි said...

මොකක්ද අප්පා ඔය කෙහෙම්මල ?

නාකියා said...

මට නම් හිතෙන්නේ මේ කියන්නේ "දෑවැද්ද" ගැන කියලා.. ඇත්තටම මොකක්ද මේ කියන කෙහෙම්මල...?

Gimhani said...

ඔය නෙමේ වැරද්ද කරලා තියෙන්නේ. අනිත් එක්කෙනා.....

ක්සැන්ඩර් | Xander said...

සල්ලි කියන දේ කෙහෙම්මලක් වෙන්නේ ආදරේ කියන ඒක අදුරගත්තේ නැතුව සල්ලි පස්සේ දුවනවා දැක්කම....

ක්සැන්ඩර් | Xander said...

ස්තුති කොමෙන්ට් කරපු ඔය හැමෝටම. එන්න මගේ බ්ලොග් එකටත් ගොඩ වැදිලම බලන්න..

Post a Comment

පි‍ටු පෙරලපු ගාන